torsdag 28 februari 2008

Tidigt i karriären

Syrran lade upp den här fina bilden av mig på ordlös onsdag hos Nejma. Visst ser jag proffsig ut?

Fakta:

År: 1971 Plats: Tallgatan 1, Sala Intressen: Låtsasmatlagning, min nalle Nalle Puh, min trehjuling, katter, mina fantasifigurer Favoritlåt: Moonlight gambler med Frankie Laine(klappkloan) Favoritgodis: Glass (hatt) Favoritmat: Spagetti köttfärssås Favoritdessert: Apelsinfromage På TV: Ville, Valle och Viktor Rädd för: Stora barn, Nixon, årets julkalender Broster, Broster där det fanns en talande bil, hu! Idoler: Mina storasyskon Peter och Maria, Pippi Långstrump

3 kommentarer:

Marsala sa...

Ja, du angriper ju mandelmazzan med stor energi! Kvällsmat i juletid kanske?
Fast inte visste jag att du också lyssnade på Moonlight Gambler. Det var ju en skiva jag fått av Eva Markusson när hon rensade. Den och Louie Armstrong...

Anna-Eva sa...

Jag och Peter lyssnade på klappkloan. Han kunde aldrig säga nej när jag bad.

Bendel sa...

Hur hamnar man i Helsingborg med ett ursprung från Sala?

Alldeles för nyfiken