onsdag 6 februari 2008

Alla Hjärtans Dag - 14 februari


Nästa vecka är det dags. Jag har inte tid att hitta på något kul i matväg det här året men jag vill gärna ge ett bra boktips. Kokboksdrottningen, tillika bloggerskan Kristina Eriksson har skrivit en underbar liten bok som heter Förföriskt Gott. Spring i väg och köp den och laga förföriskt god och vacker mat till din älskade. Eller ge honom/henne den i present och se fram emot 14 kärleksfulla menyer i framtiden. Och när du ändå är i gång, köp hennes allra nyaste kokbok, Vansinnigt Gott, också. Det gjorde jag nyss :)

2 kommentarer:

annamaria sa...

Jag tror jag ska ge tipset till min man - jag skulle mer än gärna vilja ha dem....förresten inte för att peta men det är den 14 februari....alla hjärtans dags kram från mig!

Anna-Eva sa...

Klart det är i februari. Hur blind får man bli ha, ha. Tack :)