tisdag 1 januari 2008

Rätt svar


7 kommentarer:

Marsala sa...

Ankmarmeladen är ju legendariskt men NÄR och HUR skall du äta den?

Bendel sa...

Off topic: Vad snygg bloggen är!

Emma sa...

Har aldrig hört talas om detta tidigare! Precis som marsala är jag lite nyfiken på vad du ska göra av den?

Anna-Eva sa...

Tack Pia!

Maria och Emma:Jag tänkte spara burken tills jag fyller år.Den innehåller bara två confiterade anklår och jag tänker inte göra så mycket mer än knapersteka dem och njuta.Eftersom presenten är MIN får Togge och Timpa dela på ett lår.Dessutom är det ju jag som drömt om denna feta anka hur länge som helst nu :)

Anonym sa...

Oouch! det var precis så mitt klafsande i confit-träsket började. grattis och gott nytt år!

Anonym sa...

Ohhh... jag får smaka den här gången!

/Togge

Anna-Eva sa...

Gott nytt själv, Lisa :)
Och Togge, du får helt enkelt ett halvt lår bara.Eller kanske inget alls he, he.